'Platt Laneti' Shaun Deeb'i 'En İyi 5 Degen Kararını' Vermeye Zorladı

Shaun Deeb 2023 WPT Dünya Şampiyonasına bol bol zaman ayırarak gelme niyetindeydi. Deeb Perşembe günü Bahamalar'dan Las Vegas'a seyahat etmeyi planladı ve potansiyel olarak kendine iki kez oyun ve çanta şansı verdi.

Ama sonra Deeb'in planları yavaş yavaş ters gitmeye başladı. Deeb'in arkadaşı WSOP Paradise Ana Etkinliğinin 3. Gününün sonuna kadar oynayarak son 7 oyuncuya kaldı ve o da sıraya girmekten çok mutluydu.

Deeb, WSOP Paradise final masasında Matt Glantz'a yardım etmek için Bahamalar'da fazladan bir gün kaldım, dedi. Ona yardım edin, koçluk yapın; manevi destek de dahil olmak üzere ihtiyacı olan her şeyi yapın.

Glantz sonunda 685.000 $ karşılığında 4. oldu ve daha sonra bir grup arkadaşı sonucu kutlamak için dışarı çıktı. İşte o zaman kaosun çarkı biraz daha dönmeye başladı.

Akşam yemeğine gidiyoruz ve o sırada aptalca bir nedenden dolayı sabahları Jeff Platt'nin VIP servisine binmeye karar verdim," dedi Deeb. Sabah saat 7'de kalkıyorum, eşyalarımı toplayıp 8.15'te iniyorum. Arabamız orada değil.

"Saat 8:25 ve şimdiden ter döküyorum çünkü sınırı geçerken nakit beyan etmem gerekiyor ve Bahamalar'da işler hep yavaş oluyor.

WSOP için çalışan ve etrafta bekleyen, yolculuk zamanlaması daha az acil olan biri, stresi biraz olsun hafifletmek için öne çıktı.

Deeb, arabasının 8:30'da geleceğini ve 5 dakika erken geldiğini söyledi. Arabasını bıraktı ve birkaç dakika uzakta oldukları için Jeff'in arabasını bekledi. Böylece havaalanına varıyoruz ve sıra çok uzun ama aslında gümrükten eskisinden çok daha hızlı geçiyoruz. VIP olan Jeff'in birinci sınıf bileti var, bu yüzden hemen uçağa biniyor.

Deeb, "Jeff Platt laneti"nin (bir turnuvada Platt ile röportaj yapan herkesin iflas etmeye mahkum olduğunu ima eden büyüyen bir mem/trend) en güçlü savunucularından biri olmasına rağmen, karanlığın bu laneti yapacağını tahmin etmemişti. Platt'ın başının üzerindeki bulut havayolu yolculuğuna da yansıyacak.

Ben ve bir grup insan terminalde oturuyoruz ve ben check-in yapmak için sıraya girdiğimde bir anons yapıyorlar" dedi Deeb. “'Artık uçağa binmiyoruz; bir bakım sorunu var.' Geri dönüp oturuyoruz ve 5 dakika sonra Jeff, uçağa binmeye çalışan diğer herkesle birlikte dışarı çıkıyor. Belli ki Jeff bir şeyleri berbat etti."

Bağlantının belirsiz olması nedeniyle terminalde veya pistte geçirilen her dakika, Deeb ve WPT Dünya Şampiyonası sahasına girme niyetinde olan diğer beş oyuncunun bunu başarma olasılığını azalttı.

Ancak Charlotte'a indikten sonra küçük bir iyi haber de vardı çünkü bu bağlantıyı kurmak için bolca zaman olacaktı. Ne yazık ki bu haber kendi içinde bir uyarıyı da beraberinde getirdi.

Deeb, Charlotte'a olan uçağımızın Bahamalar'dan bir buçuk saat rötarlı olduğunu, bu yüzden zaten bağlantımızı keseceğimizi düşünüyoruz, dedi. Oraya varıyoruz ve Vegas'a olan uçağımızın iki buçuk saat daha rötarlı olduğunu görüyoruz.

Sınırlı seçenekler göz önüne alındığında, ertelenen uçuştaki oyuncular ilerlemeye karar verdi. Wynn Las Vegas'ta katılım paylarını ayarlamaları için doğru kişilere haber ulaştırmayı başardılar ve akşam yemeği molasının sonunda desteleri devreye girdi.

Mola sona ermek üzereyken saat 19.00'da havaalanına vardılar. Deeb ile birlikte, Bryce Yockey, Jim Collopy, Josh Reichard ve Gabriel Schroeder yüksek- Wynn'e kadar takip ettim ve doğrudan karışıma dahil oldum. Ancak Platt sonuçta bu hamlenin çok yüksek bir sapma olduğunu düşündü ve vazgeçti.

Uçakta Jeff de dahil olmak üzere Dünya Şampiyonası'nda oynamayı planlayan altı kişiydik ama Jeff bizi 50 büyükler arasında kör edecek bir durumla oynamak istemedi.

Deeb, "Beşimiz destelerimizi devreye soktuk ve yaklaşık 30 dakika sonra buraya geldik" dedi. “Sadece 10 bin körle geldim, bu da fena değildi. Daha fazlasını kaybedeceğimi düşünürdüm.

Eğer Deeb ya da çok az bir farkla WPT Dünya Şampiyonası sahasına girmeyi başaran diğer dört kişiden herhangi biri yarışa girerse, ileriye dönük anlatacakları çok hikayeleri olacak. Ve muhtemelen Jeff Platt'tan mümkün olduğu kadar uzak durmanızı tavsiye edecekler.

WPT Global'de gerçek para kazanabilir misiniz?

Evet, WPT Global'de gerçek para kazanabilirsiniz. WPT Global aynı zamanda çok sayıda heyecan verici canlı turnuvada koltuk kazanma şansı da sunuyor.